lørdag den 22. oktober 2011

Flere cupcakes


Jeg har nydt at have nogle dage fri i efterårsferie, der blev masser af tid til at nørde med fondant.
En lille skildpadde på gåtur med en snegl.......


Hvem når mon først over målstregen????

Lækre cupcakes med glimmer

Et lille spøgelse der er klar til halloween

Gorilla der er klar til fest

Inspireret af den blå farve blev denne cupcake til en havbund.

Disse cupcakes har jeg inspiration til fra en kær veninde.

Atter halloween cupcakes

Disse forme er fra Kala i Sverige og er super flotte
Ikke just en cupcake, men Shaun the sheep er så nuttet
så ham måtte jeg bare prøve på at lave. Og det er absolut
ikke en nem opgave at kopiere en tv-figur.
Er ikke helt tilfreds med hans hovde


Denne heks blev for stor til at være en cupcake topper, jeg har fundet en how to do på
 www.himmelske-kager.blogspot.com
Jeg tror jeg vil bruge hende på en kage som skal med til min søns livretsfest fredag aften på skolen.

Ups opdagede lige at jeg har glemt at "sy" lappen på kjolen. Det må lige ordnes senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar