lørdag den 25. februar 2012

Min egen datters farvel-kage

Mette-Line ville også give kage som tak for en dejlig og lærerig praktikperiode. Men det skulle ikke være en kage der skulle vise hendes fag, blot en sød og sjov kage.
Inspiration til kagen er fra Cakecentral
Hun har selv siddet og rullet alle sæbeboblerne og modelleret 3 af grisene. Selve kagen er lagkagebunde med jordbær mousse og chokolade mousse.
Vi lavede 6 grise og 6 kager, men undervejs kunne vi godt se at det ville blive for svært at transportere 6 kager i en bus, så det blev til 4 kager. Men der var nok kage til alle.

Hun kom hjem med en stor flot buket tulipaner


Hvem vil vaske mig på ryggen........åh kom nu

Så sidder jeg her igen

Ups havde helt glemt hvor dejligt et bad kan være

Åh hvor er det dejligt

Jeg giver op og vasker mig selv
Min mors ven Frands ven var så sød at hente Mette-Line en dag hvor hun nær besvimede........ja hun startede alt for tidlig på job efter en gang halsbetændelse og pencillin.
Og da vi nu havde 2 kager i overskud og 2 grise, lavede vi lige hurtigt en "tak for hjælpen" kage

4 kommentarer:

  1. Søde Eva. Nu har du gjort det igen igen igen - super søde og rigtig skøn kage(r)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have...........meget nemme at lave

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej Eva/Cakedreams

    Jeg har givet dig en blogaward, som du kan læse mere om her: http://momses-univers.blogspot.com/2012/03/blogaward.html

    Jeg synes, du har en fin blog med mange kreative og flotte kager.

    Giv selv awarden til andre bloggere med max. 100 læsere.

    Ha' en rigtig dejlig dag.

    Bettina
    www.momses-univers.blogspot.com

    SvarSlet