torsdag den 4. oktober 2012

Petit fours og kagemesse i Vejle

Den 29 september tog jeg sammen med Anita til kagemesse i Vejle, da vi ankom var der laang kø og vi fik af vide at der godt kunne gå op til 1 time. SUK, så slemt gik det nu ikke.

Der var mange spændende ting at kigge på og jeg fik også brugt lidt penge.
Jeg fik købt det nye kageblad Sukkerstads, skønt med et blad på dansk.


Og jeg fik købt denne form til at lave flotte petit fours, smagte en hos standen hos "Den lille kagebutik"

Og i går eftermiddag fik jeg fremstillet disse petit fours ud af fragilitebund og hindbærmousse, marcipan og som drys frysetørret hindbær


MUMS de smager skønt, hele familien var ude af huset da jeg lavede dem så jeg droppede aftensmaden efter at have småspist af alle resterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar