tirsdag den 1. januar 2013

Lykkebringende nytår 2013

I juledagene blev min familie udvidet med en lille hundehvalp. En sort kongepuddel ved navn Louis. Han forstår at holde hele familien i vigør. Men sød og dejlig det er han jo.
Kagen til nytår blev en Gâteau Marcel. 
Kagen er opfundet af den franske kok Michel Michaud der kom til Danmark i 1971. 
Opskriften og fremgangsmåden har jeg fra Jordbærkagen og Ganeoggaffel
Kagen smager fantastisk og til kagen serverede jeg bananskiver, kiwi og blåbær og chokoladefudge.
Desværre fik jeg ikke taget billeder - ja med en lille utæt hundehvalp på 8 uger så skal det nogen gange gå stærkt med at komme ud og så var desserten spist.
Men I skal ikke snydes for et nytårsbillede at en nytårskage som jeg lavede for 3 år siden i 2009.




Da jeg lige skulle prøve at sætte masken på kagen knækkede den i 2 stykker. Lige hen over næsen og så var  der panik. Jeg fik den limet sammen og skjulte samlingen med små stjerner.


Her skyder David lige en bordbombe af - det var vist noget med pay back fra året før.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar