mandag den 26. december 2011

Kobberbryllup

Så blev det den 26 december, dagen for mit eget kobberbryllup. Vi havde inviteret venner og familie til at komme og fejre denne dag sammen med os. Jeg havde ikke planlagt at lave kage da jeg jo af erfaring ved hvor travlt der er med mad osv. Men min mand mente helt bestemt at der skulle være en kobberbryllupskage. Ok tænkte jeg, jeg får hjælp fra blomsterhandleren og får hende til at lave 2 blomster dekorationer. Så langt så godt.......da jeg kommer og henter den den 24/12 har de kun lavet 1 dekoration. SUK åh nej hvad gør jeg nu. Det måtte jeg overveje når julen var overstået. Jeg fandt på designet med hjerterne 1. juledag kl. 22.30 da  jeg var færdig med at lave al maden.
Kobberbrudeparret klar til at modtage gæsterne

Blomsterdekorationen

Søjlerne er fyldt med kaffebønner fra Carletti, som Kim har lavet. De er dustet med kobber 

Her er hele kagen................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar