søndag den 1. januar 2012

Godt nytår 2012

Hvert gang jeg kommer til nytår bliver jeg ramt af en tilstand hvor jeg går i refleksions-mode. Jeg tænker tilbage på året der er gået, nåede jeg de mål jeg satte mig året tidligere, hvad kan jeg gøre bedre eller anderledes. Og hvad ønsker jeg mig af året der kommer, ih hvor er det spændende.
Året sidste aften blev holdt sammen med et hold venner vi har kendt gennem snart 11 år. Heid og jeg startede i mødregruppe samme med vores drenge Anders og Jakob Emil som begge fylder 11 år i denne måned.
Jeg skulle have dessert med og det blev til en chokolade pavlova med flødeskum og frisk frugt med banan, kiwi og blåbær og chokoladestykker. Den blev et hit og ikke sidste gang den skal bages......
Jeg lavede også en buket at cakepops........
Ikke helt nemt at se den lækre dessert, men MUMS den smagte godt og der blev spist op!!!!!
Lidt nytårs kagesjov skulle der også være..........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar