lørdag den 21. januar 2012

Sønnikes fødselsdag for 4.D

Hver gang en af mine børn har fødselsdag undres jeg over hvor tiden forsvinder hen. De bliver så store og dejlige. Jakob Emil havde set en kage på cakecentral.com (når han sidder og spiller PS3 kan han se computerskærmen og følger lidt med i hvilken kagesider jeg tjekker) og den kunne han rigtig godt tænke sig til sin fødselsdag. Herligt at det så også var en kage som jeg gad lave ;o)
Kagerne med skattekort og piratstriber er chokoladekage, og kraniet er lavet af Rice Krispies Treats.
Alle fra klassen var vilde med kagen, og alle smartphone'ene kom frem og knipsede løs. Tænk jer, jeg følte mig gammeldags med min mobil i forhold til de 23 unger der stod i mit køkken med det sidste nye af det nye.






Kraniet som det så ud inden det blev overtrukket med fondant.

2 kommentarer:

  1. sikke en kage. Den er super flot.. har du selv været igang med at male skattekortet?? det ser rigtig flot ud

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Ja jeg har selv malet skattekortet, havde dog fundet et jeg kunne tegne lidt efter

    SvarSlet