torsdag den 26. juli 2012

Ferie lækkerier

Hele familien er netop hjemvendt efter en lille miniferie til Hamborg. En utrolig flot og dejlig by som det kan anbefales at tage til. Jeg fandt også en lille kagebutik i Europa Palads(stort butikscenter), men udvalget var meget småt. Der var masser af udstikker ja en hel væg........desværre havde jeg ikke lige kameraet ved hånden så fik ikke taget et billede, øv.
Men jeg fandt en bog fra Dr.Oetker som jeg købte på tilbud til 3 euro.
Jeg fandt også et glas med krymmel og det kan man jo ikke få for meget af i mine øjne.
Ligeledes købte jeg også lidt chokolade med smags varianter som jeg ikke har set herhjemme.

De her mange flotte kager, men da jeg har smagt på disse under en tur til Berlin så jeg ingen grundt at prøve igen da smagen ikke hænger sammen med udseendet på kagen. Men det er måske bare mig der har været uheldig

Måske denne opskrift bliver den første der skal afprøves.

Så skal der pyntes cupcakes

En af mine yndlingschokolader, for jeg har mange ;o)

Chokolade med jordbær og peber samt chili-chokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar